tiistai 8. syyskuuta 2015

PINK AND BLACK





Viime aikoina on tullut oleiltua melko paljon kotona, kun työt loppuivat. Mun asuna onkin toiminut usein collegepaita ja jumppahousut. Näihin kuviin olen sentään vetäissyt päälleni ihan mustat farkut ja meikannutkin. Yksi syy kotona oleiluun on ollut myös gradun viimeistely. Alan oleen jo aika kypsä sen palauttamiselle, enkä jaksaisi hinkata, viilata ja veistellä pilkkujen kanssa enää yhtään. Toivon mukaan huominen tapaaminen ohjaajan kanssa valottaa vielä muutamaa hiomista kaipaavaa kohtaa ja sitten voin palauttaa graduni ihan tarpeeksi tyytyväisenä. Aikakin jo alkaa loppua, koska muutto Jyväskylästä on tämän kuun lopussa, joka myös kauhistuttaa ja ihastuttaa samaan aikaan. Kauhistuttaa siksi, että joudun eroamaan monista ihanista ihmisistä ainakin toistaiseksi, ja ihastuttaa siksi, että olen jo valmis niin sanotusti siirtymään kohti uusia haasteita, kun opiskelut täällä on saatu päätökseen ja meikä saa filosofian maisterin tittelin muistoksi.

Mulla ei oo vielä ikinä ollut tilannetta, etten tiedä mitä teen seuraavana keväänä. Sekin hieman kauhistuttaa. Toivon mukaan tietysti saan töitä ja kohtaan muita uusia haasteita. Yksi tuleva tavoitteeni on liikunnan lisääminen ja aionkin keväällä hankkia itselleni PT:n, mistä kaupungista nyt sitten itseni löydänkään. Toinen tavoite olisi syödä oikein ja säännöllisesti, jossa oon niin perkuleen huono. Mä syön yleensä silloin kun on nälkä (joka saattaa yllättää heräämisen jälkeenkin vasta reilusti iltapäivän puolella) ja vaikka syönkin joka päivä 1-2 lämmintä ruokaa ja suhteellisen monipuolisesti, en ole kauhean hyvä syömään mitään välipaloja, jotka pitäisi kehon ja mielen vieränä pitämällä verensokerin tasaisena. Tähän olisi siis hyvä tulla myös muutos ja toivonkin, että tuleva PT:ni antaa myös minulle vinkkejä oikeanlaiseen syömiseen. Pitäisi vaan itse ottaa itseään niskasta kiinni ja syödä aina välillä, vaikkei nälkä olisikaan ja sitten toisaalta syödä välipalana myös jotain terveellistä, eikä mitään mässyjä. Olen ehkä myös siksi kehittänyt itselleni tällaisia haasteita, koska mulla ei tosiaan ole mitään tietoa mitä teen ensi vuoden puolella. Nyt kun olen asettanut tällaisia tavoitteita itselleni, niin tuntuu, että elämällä on edes jokin pohja ensi keväälle (jos en saa niitä töitä äääk).


2 kommenttia:

  1. Onpas kivannäköinen tuo kollaripaita! :) Itsekin tykkään kovasti syksyisin käyttää hieman rennompia ja löysempiä vaatteita ja yksi kollari kaapista löytyykin, täytyypäs taas lisätä sen käyttöä! :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tämä päällä olen viihtynyt viime aikoina useinkin :)

      Poista