torstai 3. syyskuuta 2015

idHAIR HIUSTENPIDENNYKSET



Mun hiustenpidennys historia alkaa vuodesta 2009 jolloin mulle oli leikattu tosi lyhyt polkka, korvien alle. Latva oli silloin melko kehnossa kunnossa ja muutenkin kaipasin vaihtelua ja siksi leikkautin lyhyemmän tukan. Nopeasti kuitenkin aloin kaipailemaan kutrieni perään ja hankin teippipidennykset. Maksoivat silloin melkoisesti kun ne kampaajalla kävin laitatuttamassa. Kerran ne huollettiin ja kokonaisuudessaan ne vuoden verran minulla oli. Kun lisäkkeet sitten otettiin pois, oma tukka oli ohentunut melkein puolella. Toki nykyään kun tekniikat ja poistoaineet on kehittyneet, niin tuollaisesta ei enää tarvitsisi murehtia, mutta itse en sen jälkeen ole enää teippejä ottanut.

Vähän myöhemmin löysinkin klipsipidennykset (clip-on hair extensions) ja ihastuin heti ideaan, että ne voi hallutessaan laittaa päähän alle viidessä minuutissa ja ottaa kuitenkin yöksi pois. Olen tilannut niitä eri verkkokaupoista, mutta viime aikoina olen käyttänyt idHAIR:n pidennyksiä. Laatu on miellyttänyt kovasti ja myöskin sävyjen valikoima. Oma tukka on kuitenkin vaalentunut jonkin verran viime pidennysten hankinnasta, joten oli aika hankkia uudet. 

Pidennykset sain UNIK hairdressingin kautta idHAIR:lta. Starlocks Hair Extensions -pidennykset ovat 45 cm pituiset ja tietysti 100 % aitoa ihmishiusta.

Yhdessä paketissa klipsillä varustettuja osioita on seuraavanlaisesti:

1 x 16 cm 
3 x 10 cm
2 x 4 cm

Koko pään pidennykseen tarvitsee vähintään kaksi pakettia, suosittelen kolmea jos on normaalin vahvuiset hiukset. Paksummille hiuksille tarvitaan tietysti vielä enemmän tukkaa. Omissa pidennyksissäni on kahta eri sävyä, yksi paketti #613 sekä toinen #61. Mun omat hiuksetkaan kun eivät ole yksiväriset :) Saken kanssa katsottiin miten sävyt kannattaa kerroksittain asetella ja sitten vain asettamaan pidennyksiä. Lopuksi Sakke leikkasi tukan sopivaan pituuteen ja teki mulle ihana-kiharat.


Niin nätti tyvikasvu, ai että. Välillä sitä ihan unohtaa kuinka tummat hiukset mulla oliskaan jos en värjäyttäisi tukkaa vaaleaksi.. Mutta joka tapauksessa pidennykset kiinnitetään kerrroksittain hiuksiin. Tukkaa kannattaa tupeerata tyvestä hieman niin, että pidennykset on helpompi saada kiinnitettyä. Sileään ja liukkaaseen tukkaan se on hieman vaikeampaa nimittäin.

Pidennykset kiinnitettynä!


Eipä paljon helpommin pitkiä hiuksia voisi saada! Itse olen ainakin täysin hurahtanut klipsien helppouteen!


Käytättekö te klipsi-, teippi- tai joitain muita pidennyksiä? :)



5 kommenttia:

  1. Upeelta näyttää, niinkuin aina<3

    VastaaPoista
  2. Moikka! Mielestäni blogisi ansaitsee Liebster Awardin. Käy katsomassa blogistani, mitä tämä tarkoittaa :)).

    VastaaPoista