perjantai 10. huhtikuuta 2015

VIIME PÄIVINÄ



Instagram: @anmariia


Viime päivinä mä oon istunut aika tiiviisti tässä mun vakiopaikalla sohvalla ja kirjoittanut kynä sauhuten sormenpäät verillä (no ehkei ihan) gradua! Mulla on ens viikolla nimittäin maisteriseminaari ja sohvan vakkarikohtakin sen alkaa huomata.. Seminaari ei mua jännitä, mutta työ pitäisi kuitenkin olla hyvällä mallilla siihen mennessä. Mulle alkaa taas tulla tää sama tunne kuin viime keväänä kun piti palauttaa kirjallisuuskatsaus. Yöllä kun yrittää nukkua, miettii koko ajan vaan sitä mitä vielä pitäisi olla tekemässä gradun hyväksi ja aamulla ponkaisen ylös kiireellä, jotta pääsen gradun kimppuun. Tulinpa tässä välissä kuitenkin tännekin päivittelemään postauksen kun tajusin, että edellisestähän on jo aikaa. Aiai.

Mun viime päiviin on siis kuulunut kotona oleilua Bellan kanssa, kotitreeniä kun salille ei tunnu kerkiävän ja hurjan jännittäviä kauppareissuja, mun päivien kohokohtia. Noh, jos sitä tänään vähän rentoutuisi kuitenkin, kun pojat tulee saunomaan. Luistaa taas gradun kirjoittelukin paremmin kun on yhden illan stressaamatta :)




4 kommenttia:

  1. Tekee hyvää aina silloin tällöin pitää ilta vapaana, niin jaksaa taas paremmin :) Tsemppiä gradun kanssa!

    VastaaPoista
  2. oii sulla on kyllä ihan täydellinen kroppa! :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh no kiitos kovasti :)<3 ikuisuusprojekti ;)

      Poista