sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

LEMPPARIJUTTUJA





Näissä kuvissa tiivistyy melko paljon kaikkia mun lempparijuttuja. 

Vaatteet: Yksi mun lempparivaate viime aikoina on ollut farkkupaita. Se on hirmu helppo yhdistää melkeinpä mihin tahansa alaosaan, jopa farkkuihin, koska nykyään tupla denim on ihan ok. Toisena lempparina on olleet mustat housut. Mun molemmat mustat housut on kuluneet käytöstä niin paljon, että pieni shoppailureissu voisi olla ihan paikallaan. 

Meikki: Ostin hetki sitten kuvissakin näkyvän uuden huulipunan, joka on aika täydellisen värinen. Puna on L'Orealin Color Riche sarjan väri sävyltään 134, Rose Royale. Se onkin päätynyt huuliin melkein joka päivä sen jälkeen kun sen kaupan hyllyltä itselleni nappasin (toki kassan kautta). Yleensäkin huulipunat tekee tosi paljon näyttävyyttä kasvoille, varsinkin kun mun silmämeikki ei ole yleensä kovinkaan tumma. Silmissä mulla kuitenkin on lähes aina kissamaiset rajaukset yläluomella. Se alkaa olla jo mun tavaramerkki meikin suhteen. Alaripsissä en normaalisti käytä ollenkaan ripsiväriä tai rajauksia alaluomella, paitsi jos ulos lähtiessä haluan korostaa silmiä enemmän. Harvoin kuitenkin.

Hiukset: Vielä lukioaikana en pitänyt ihan hirveästi kiharoista hiuksissa. Se johtui ehkä siitä, että mun hiukset menee suihkun jälkeen luonnonkiharalle (josta en pitänyt, enkä pidä) ja nyt vasta kun on oppinut tekemään loivat, isot kiharat, olen jotenkin tosi tykästynyt niihin. Harvoin lähden enää esimerkiksi illanviettoon suoralla tukalla.


Mitkä on teidän lempparijuttuja? :)






6 kommenttia:

  1. Aivan ihanat noi loivat kiharat! <3 täälläkin on ollu farkkupaidat taas kevään tullen ahkerassa käytössä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, muutenkin oikeastaan kaikki ihanan väriset kauluspaidat on hirmu kivoja näin keväisin :)

      Poista
  2. Ihanan värinen huulipuna ja sun hiukset on tosi kivat. Ihanat ♥

    VastaaPoista
  3. Täydelllinen tuo huulipuna, täytyykin käydä ostamassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä ihanan värinen! Näissä kuvissa nyt ei oikein pääse edukseen, mutta suosittelen kyllä kyseistä sävyä :)

      Poista