maanantai 30. maaliskuuta 2015

MUSTA TÄYDELLISYYS





En tiedä kuinka kauan olen etsiskellyt mustaa ohutta trenssiä. Joka tapauksessa etsinnät päättyivät eilen BikBokissa. Käytiin J:n kanssa kaupungilla ja kierreltiin kaupoissa ilman sen suurempia tarpeita. Viimeisenä käytiin BikBokissa, jossa iskin silmäni yksinäiseen mustaan takkiin rekissä. Oletin takin olevan melko hintava, joten en innostunut liikoja. Ilokseni kuitenkin näin, että aiemmin 49,90 € maksanut täydellisyys maksoi nyt vain 9,90 €! Mukaanhan tuo trenssi lähti sitten vauhdilla. Materiaali on mukavan vetelää kangasta (ja liehuu kivasti tuulessa), eikä siksi ollenkaan jäykkä päällä. Takissa on vyö, joka on solmittuna rusetille takapuolelle. Vyön saisi haluttaessa myös siis vyötärön ympäri, mutta takki näytti tällöin hieman aamutakkimaiselta. Mielummin siis selän takana rusetilla!

Mitäs ootte mieltä? Joko teillä on kevääksi takki valmiina?




23 kommenttia:

  1. Vau mahtava löytö! Sulla on ihanan persoonalliset kasvot ja toi huulipuna sopii sulle täydellisesti!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :) en olisi itsekään uskonut kuinka hyvin tumma huulipuna mulle voi sopia, vaikka olen niin vaalea. Avomieskin oli samaa mieltä :D

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Hyvä löytö kyllä! Mulla on itsellä musta trenssi, joka harvoin käytössä. Olen kokenut ettei se ihan ole mun juttu. Silti jostain syystä haaveissa on nyt vielä klassisempi beige trenssi! Outoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe :D mulle on käynyt monesti niin, että olen ostanut innoissani jonkun vaatteen, käyttänyt sitä kerran ja todennut, että ehkei sittenkään. Sitten saatan vuoden päästä löytää vatteen uudelleen kaapistani ja käyttää sitä enemmän kuin mitään vaatetta. Toki tämä riippuu juurikin hyvin paljon sillä hetkellä vallitsevasta muodista :)

      Poista
  4. Haha juuri tismalleen tuo sama se mun joku aika sitten löytämä trenssitakki! Mullakin on sen kanssa asukuvat odottamassa punaisella huulipunalla ! Taas niin perus! :-DD

    Ja näytät kyllä upealta, niinkuin aina<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, voi meitä samiksia :D mua nauratti jälkeenpäin ajatus, että jos säkin olisit lauantaina vielä laittanut sen vaaleanpunaisen takin niinkuin mulla, ja kun pojilla oli niin samanlaiset ja väriset paidat päällä :DD oltais oltu kaikki oikein samisnelikko! Ja kiitos muru ♥

      Poista
    2. Haha joo mietin ihan samaa itsekin :-D perus blondit mimmit vaaleanpunaisissa takeissa ja tummahiuksiset poikaystävät siinä vierellä vaaleissa neuleissa :-DDD

      Poista
    3. Jepp :DD noh, tänäänhän me sitten jo oltiinkin samistakeissa ;D

      Poista
  5. Apua miten täydellinen löytö <33 vauuu!!! Näytät taas niin upealta! Sulla on todella kauniit kasvonpiirteet ja tässä kampauksessa korostuu entisestään <3 ihanaa viikkoa :)<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sinua Emilia :) ♥ itse olet niin kaunis ja ihana aina! Ihanaa viikkoa sullekin!! :)

      Poista
  6. Ihania kuvia ja ihana tyyli! Pakko liittyä lukijaks! :)

    Jaanajemiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooi kiitos paljon! :) kiva kuulla, että tykkäät!

      Poista
  7. niiiin ihana trenssi!! ja halvalla hinnalla kyllä sait, oikea löytö<3 oot niin kaunis!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :)) Oli kyllä hyvä löytö pitkästä aikaa! :)

      Poista
  8. Vau mitä huulipunaaa, vähänkö näytät kauniilta ♥ Musta trenssi näyttää hyvältä sun päällä, mä vaan taidan kallistua vaaleiden puolelle kevättä kohti. Mulla on pari kevättakkia jo hankittuna, ilmoja odotellessa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaalean beige trenssi multa jo löytyykin :) se on kyllä kieltämättä kevääksi juuri kivan värinen!

      Poista
  9. Vautsi mikä löytö!!! :o Kelpais mullekin tuo takki, aivan ihana ♥ Tykkään tosi paljon myös tuosta sun huulipunasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) tuo on sellainen huulilakka, joka kuivuu huuliin, pysyy hyvin eikä tarhaa yhtään :)

      Poista
  10. Oi, tosi ihana asukokonaisuus ja huippuhyvältä näyttää tuo trenssi! :)

    VastaaPoista
  11. sulla on aivan ihana tyyli!♥ kivasti oot laittanut myös hiukset! :)

    VastaaPoista