keskiviikko 11. helmikuuta 2015

BEAUTIFUL THINGS



Mulla on pidempään ollut etsinnässä tiettyjä juttuja, joita sitten saattaa tupsahdella (kirjoitin ensin tusahdella) eteen ihan sattumalta. Useimmat näistä ovat olleet hakusessa enemmän tai vähemmän kuin vuoden, mutta nyt olen sentään jotain jo löytänytkin.

Hakusessa mulla on ollut valkoinen pitkähihainen kietaisupaita. Kaikki joita olen nähnyt ovat olleet hinnaltaan 40-50 euron luokkaa, ei kiitos. Nellyltä löysin kuitenkin ihan hyvän hintaisen (en nyt juuri muista hintaa), mutta vielä en sitä hankkinut.

Myös joku vaalea laukku sekä kukallinen kimono kesäksi ovat olleet mielessä pitkään. Mä omistan pääasiassa tummia laukkuja, enkä niitäkään mitenkään ihan hirmuisesti. Kesällä varsinkin olisi ihan kiva olla joku vaaleamman sävyinen laukku. Tuollainen kukallinen kimono puolestaan olisi ihanan kevyt "jakku" vetää päällensä, mikäli Suomen kesän viileämpi tuuli yllättää. Tai sitten rakeet..













Kietaisupaita, Leo slip in -kengät ja Kimono // nelly.com
Laukku // polyvore.com
Meikit // livesimplybyannie.com



Yllä näkyvät leopardi slip in -kengät löysin nellyltä ja vieläpä puoleen hintaan. Hinnaksi kengille jäi siis 19,90 €. Voi kuinka mä näitä oon metsästänyt, mutta aina on koot loppu tai hinta liian suolainen. Slip in kengät vaikuttaa maailman helpoimmilta, mutta tukevilta kengiltä. Mustat ja vaaleat vielä joskus hankin, mutta ensimmäiseksi halusin nuo leopardi kuosilliset, ihan vaan siksi, että mulla on muuten niin tylsän värisiä kenkiä, jos lenkkareita ei lasketa. Kun nämä kyseiset kengät alunperin löysin kaikki koot olivat niistäkin loppu. Satuin huomaamaan kuitenkin, että sivulla on sellainen juttu, että sähköpostiin saa tilattua ilmoituksen kun omaa kokoa kyseisestä tuotteesta saapuu. Sainkin siis ilmoituksen näistä kengistä jo viikon kuluttua siitä kun olin kenkiä ihastellut. Tilasin kokoa 37 ja 38, koska luin jostain, että koko 37 tuntui hieman tiukalta (vaikka se olikin henkilön oikea kengän koko). Katsotaan nyt kummat on paremmat. Nyt kun kävin vilkaisemassa kenkiä, koot olivat taas loppuneet tästä mallista, eli hyvä, että tilasin kaksi kokoa. Toiset joko palautan, tai jos halukkaita löytyy niin voin myös myydä ne.

Lisäksi laitoin kuvan meikeistä, joita myös olen kuolannut monesti. Kriteereinä on ollut laadukkuus ja edullisuus. Satuin tässä yksi päivä katsomaan IA MU:n tekemän Makeup Revolution arvostelun youtubesta ja tiesin, että nyt ne löytyi. Hinnat on opiskelijaystävälliset ja pigementtiä tuotteista ei näytä puuttuvan. Naked luomiväripalettia matkiva paletti löytyy Makeup Revolutionin paleteista hintaan 5 €. Kyllä. Ehkä sitten kun olen tilaamani tuotteet saanut käsiini, osaan vielä niitä suositellakin, mutta hyvältä vaikuttaa.




10 kommenttia:

  1. Vauu mitä ihania juttuja <3 sulla on käynyt hyvä tuuri, vaikka aluksi tilanne kenkien suhteen näytti huonolta :D ja mikä nettisivusto <3 kerrohan mitä oot tuotteista mieltä niin tiedän tilaanko itekki ;)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep kävi kyllä tuuri :D minäpä kerron heti kun saan tuotteet käsiini! :)

      Poista
  2. Oii mullekki tuommonen kimono!!!!!! <3 <3

    VastaaPoista
  3. Ite oon kattellu kans tommosia leo slipareita. Onks muuten jotain eroa silp-in ja slip-on? Ite oon kuullu puhuttavan vaan jälkimmäisestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin mäkin olin kuullut vain slip-oneista ja niitähän nuo ovatkin, koska eihän niitä mihinkään sisään sujauteta vaan jalkaan :P en tiedä miksi nelly on nimennyt kengät slip-ineiksi :D mulla olisi kokoa 37 ja 38 myynnissä vielä jos kiinnostaa!

      Poista
  4. Paljolla myisit 38? Posteineen mikäli et satu Porvoossa liikkumaan haha :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kengät on ihan uudet ja käyttämättömät, joiden hinta oli 19,90e. Postipaketti maksaa 7,9e, joten sanotaanko että 25e:lla voisin myydä :) ellet sitten satu käymään ikinä Tampereella, jonne voisin kengät jättää kun siitä ohi kuljen.

      Poista
    2. Must tuntuu et joudun jättää väliin :/ ehkä löydän kesällä jostain jotkut halppis sliparit :-D

      Poista