sunnuntai 22. helmikuuta 2015

10 FAKTAA MINUSTA



1. Olen melko herkkä, mutta toisaalta hirmu temperamenttinen ihminen. Elokuvia katsellessa nauran, itken, suutun ja olen pahoillani henkilöiden puolesta ihan täysillä. Jos suutun, suutun lujaa, mutta kuitenkin lepyn myös nopeasti (olen tainnut ehkä tämän joskus jo kertoakin..?)

2. Mulla on paljon erilaisia kausia esimerkiksi ruokien, vaatteiden tai harrastusten suhteen. Syksyllä söin varmaan parin kuukauden ajan avokadoa joka päivä ja sitten kun kyllästyin, lopetin sen kuin seinään. Sama vaatteiden tai asusteiden kanssa. Kun mulla on joku lempi huivi tai paita, saattavat ne esiintyä asukuvissa useampaankin otteeseen.


3. Opin laskettelemaan suksilla neljän vanhana ja lautaan vaihdoin kymmenen vanhana. Nyt aikuisena on tullut vähän vähemmän käytyä laskettelemassa, ihan sen vuoksi, että se on niin törkeän kallista ja vaatisi useamman päivän loman.

4. Talloin noin kaksi vuotiaana siskoni gerbiilin siksi, ettei se pysynyt muuten paikallaan. Voi sisko parkaa. Niin, ja gerbiili parkaa myös.


5. Olen hirmu eläinrakas (huolimatta tuosta edellisestä kohdasta, joka menee iän piikkiin :D ). Mulla olikin lapsena koira, kissa (joka jouduttiin antamaan pois kun sisko ja veli olivat allergisia), hamsteri ja monia kesäkaneja. Nytkin siis lemmikkinä suloinen Bella -koira.

6. En opi hirveän hyvin kuuntelemalla. Esimerkiksi luennot tuntuu usein turhilta. Olen jotenkin ehkä vähän huono keskittymään kuuntelemiseen ja hirmu hyvä ajattelemaan muita asioita kun pitäisi kuunnella :D


7. Olen ehdottomasti kesäihminen. En yhtään tykkää kylmästä, loskaisesta, viimaisesta, märästä, tuulisesta Suomen talvesta. Laskettelu tietysti on kivaa. Mielummin ehkä asuisin jossain muualla lämpötilan vuoksi, mutta toisaalta kesällä Suomi on maailman paras paikka asua. Jos voisikin asua talvet jossain lämpimässä :D

8. Mietin lähes viikottain hiusvärin vaihtoa, jota en kuitenkaan toteuta. Kumpa hiusten värjääminen olisikin vähän hellävaraisempi prosessi.


9. Suoritin melkein moottoripyöräkortin ja osaan siis ajaa moottoripyörää. Melkein siksi, että kävin kaikilla ajotunneilla, mutta en oikein ikinä onnistunut kääntymään ympäri niin pienessä tilassa kuin olisi vaadittu, enkä sitten ikinä käynyt inssissä. Melko tyhmää, tiedän. Toisaalta istun mieluummin kyydissä kuin ajan itse.

10. Olen hyvä tunnistamaan näyttelijöitä, olivatpa he sitten lapsia, nuoria tai aikuisia. Erikoinen taito, mutta yllätyn usein itsekin kuinka hyvin muistan kasvoja :D




10 kommenttia:

  1. Olipa hauskoja ja mielenkiintoisia faktoja :)<3 oot niin ihastuttava!! Ja taas niin toimiva ja kaunis asukokonaisuus <3 meitsi on kans niin kesäihminen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) hassua kuitenkin, että mulla meni tosi kauan aikaa miettiä noita faktoja :D luulis että niitä tulis helposti mieleen..

      Poista
  2. Mä haluaisin ajaa moottoripyöräkortin, mutta pelkään että en pääse koko pyörällä metriäkään eteenpäin. Minä olen pieni ja se pyörä on niin iso :D Autoa ajan kyllä oikein mielelläni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! Auton ratissa oon ku kotonani. Ei se moottoripyöräkään oikeesti niin vaikea ole ajaa, vaikka se juuri isolta aluksi tuntuukin :) pitäis kuitenkin olla enemmän uskallusta, jotta olisi päässyt kääntyilemään pienessä tilassa, mutta pelkäsin kaatuvani :D

      Poista
  3. Ihania faktoja, voin täysin samaistua kohtaan 7.:) Nykyään oon tosin löytänyt syksystä, talvesta ja keväästäkin niitä positiivisia juttuja.:) Ja onhan se ulkomailla käynti talven keskellä aika bueno ;) Ei vitsi mä nauoin älyttömästi tolle gerbiili jutulle vaikka tykkään eläimistä ja nyt on hieman paha mieli niin siskosi kuin kyseisen gerbiilinkin vuoksi.::) Oot niin upea!!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos piristävästä kommentista :) joo sisko ei varsinaisesti silloin ilahtunut kyllä koulusta tultuaan :DD

      Poista
  4. hyi kamala otti ihan sydämestä kun luin ton gerbiili kohdan, nimittäin siskon kaveri vuosia sitten talloi vahingossa mun hamsterin :D oon päässyt jo yli että ei hätää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihan kamalaa kyllä, huh mua. On ollut sen verran jännä tapahtuma mullekin vaikka pieni olenkin ollut, että muistan tilanteesta lyhyitä pätkiä ja erityisesti sen punaisen värin :/

      Poista
  5. Mä haaveilin itse joskus nuorena kevytmoottoripyöräkortista, mutta asia jäi sillon sikseen. Se oli jotenkin silloin niin coolia kun tytöllä oli sellanen pyörä. :D Tosi kivoja hauskoja faktoja. Ja kauniita kuvia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeestaan mua yllytti poikaystävä silloin hankkimaan kortin, mutta ehkä juuri siks en saanut sitten koskaan sitä suoritettua kun ei ollut oma halu niin kova :DD

      Poista