maanantai 1. joulukuuta 2014

RELAXING





Parasta rentoutumista kotona on sohvalla löhöily jotain hyvää elokuvaa katsoen ja herkkuja napostellen. Me syödään sipsejä melko harvoin ja minä oon oppinut niitä syömään ihan vasta muutama vuosi sitten. Lapsena en niistä tykännyt. Nyt kyllä syön niitä, mutta ei mulla mitään erityistä hinkua niihin ole edelleenkään. Nuo kurkut, porkkanat ja miniluumutomaatit vasta ovatkin herkkua dipin kanssa! Mä olen muutenkin ollut vähän erikoinen lapsi ruokatottumuksiltani. En tykännyt pullasta, sipseistä, limpparista tai mitenkään erityisesti edes karkeista. Jäätelöstä pidin sitten niidenkin edestä ja yhtenä kesänä söin Classicin kermatoffee jäätelöitä (silloin kun niissä oli vielä niitä ihania toffeerakeita eikä sitä nykyistä ällöä kinuskikastiketta) niin paljon, että kaupan täti sanoi, että Classic-jäätelöt menestyy varmasti pitkälti mun ansiosta..

Me katsottiin näitä herkkja napostellessa Maleficent, joka oli mun mielestä hyvä. Ei mikään erityisen mahtava, mutta hyvä kuitenkin. Mä taidan muutenkin olla aika nirso elokuvien suhteen, koska tosi monista sanon, että oli se ihan hyvä, mutta harvoin sanon jonkun olleen ihan huikeen hyvä tai mahtava. Niitäkin leffoja olen kuitenkin nähnyt. Varsinkin useat fantasialeffat juuri ovatkin olleet niitä mahtavia. Hobitit esimerkiksi ovat olleet mun mielestä tosi hyviä ja taitavasti tehtyjä ja odotankin innolla kolmatta ja viimeistä osaa niistä leffoista! Mennään kyllä ihan varmasti ensi-iltaan ensi keskiviikkona se katsomaan!


3 kommenttia:

  1. Parasta rentoutumista on kyllä juurikin kotona oleskelu leffan ja herkkujen kera <3 Ihania kuvia rentoutumis hetkeltäsi :)<3

    VastaaPoista
  2. Aivan ihania rentoutumiskuvia! Eilen katselimme poikaystävän kanssa pitkästä aikaa leffaa ja rentouduimme siinä sohvan ääressä, ilman herkkuja kylläkin:D

    VastaaPoista