keskiviikko 31. joulukuuta 2014

JOULU 2014



Joulua vietettiin jälleen koti-kotona. En tiedä osaisinko edes olla missään muualla, tai ainakaan joulu ei tuntuisi silloin yhtään samalta. Kerran olen joulun viettänyt muualla kuin kotona eli noin seitsemän vuotta sitten kun olimme Australiassa Jonin ja muiden kanssa. Silloin joulu oliki hyvin erilainen kun lämmintä oli yli 30 astetta ja uutena vuotena yli 40. Nyt kuitenkin siis vietettiin joulu lumisissa maisemissa ja pieni pakkanenkin oli omiaan luomaan aika täydellisen joulusään! 


Mun joulu alkaa aina kun herään radiosta kuuluviin joululauluihin. Isän tultua töistä puolenpäivän aikaan syödään riisipuuroa ja rusinakeittoa. Yleensä ollaan käyty myös joulukirkossa kahden aikaan, mutta tänä vuonna kun minä olin enemmän ja vähemmän kipeä, ei sitten kukaan sinne kirkkoonkaan lähtenyt. 

Vaikka olinkin hieman puolikuntoinen, laittauduin silti kuten meidän perheessä jouluun kuuluu. Päällä mulla oli Kanarialta ostettu hame, sekä second handina ajat sitten hankittu toppi. Korut olen näköjään johonkin jättänyt :D

Lahjat asetellaan kuusen alle vasta hieman ennen joulupukin tuloa, koska lapsilla olisi todennäköisesti hieman housuissa pysyttelemistä, jos kaikki lahjat olisi alusta asti esillä kuusen alla :D

Nyt jälkikäteen kun katsoo näitä äidin kanssa otettuja kuvia, ei välttämättä uskoisi mikä olo mulla oli tuolloin. Kyllä meikit, hiusten laitto ja vaatteet vaan piristää ulkonäköä vaikka olo olisikin vähän kurja.
Flunssasta, kurkkukivusta ja muutenkin kehnosta olosta huolimatta sain syötyä ihanaa jouluruokaa! Se on mun mielestä toisiksi paras asia joulussa yhdessä olon lisäksi.

Sain SilverBarin Jussilta lahjaksi ihanat BB-korvakorut! :) lisäksi sain muun muassa kaulahuivin, hanskat, kaulakorun, lahjakortteja, kylpytakin, pari ihanaa hajuvettä sekä paljon upeita yhteisiä lahjoja Jonin kanssa. Kiitos!




1 kommentti: