lauantai 11. lokakuuta 2014

#OOTD





Kuten otsikosta ymmärtää (tai jos ei ymmärrä niin ootd = outfit of the day), tän päivän ja oikeastaan koko viikonlopun oon kulkenut samassa asussa eli mun vaaleanpunaisissa olohousuissa ja hupparissa. Kun nyt ei oo muuta kuin gradu, jota teen kotona, ei oikein oo sellaista arkea jota kaipaan. Ei ole mitään tiettyjä aikoja milloin pitää olla jossain, eikä ole mitään sen kummempia velvollisuuksia, jos siivoamista, ruoanlaittoa ja Bellan ulkoilutusta ei lasketa. Eikä niitä lasketa. Mun viikonloppu ei oikeestaan poikennut mun viime viikosta mitenkään, paitsi oon ottanut vähän rennommin gradun suhteen. Kaikilla kavereilla oli muuta menoa täksi viikonlopuksi, joten ei olla poistuttu kotoa oikeestaan muuta kuin kauppaan ja Bellaa lenkittämään. Tänään mun päivän kohokohta oli kun siivosin ja pesin lattiat, sekä tehtiin kurpitsakeittoa. Jei. Ja ne oli juuri niitä asioita, joita ei edes laskettu. Mä en vaan ole sellainen ihminen, joka tykkää viikonloppuisin maata aloillaan. Mulle viikonloput on se aika kun pääsee sosialisoitumaan, muuten kun olen viikot kotona yksin Bellan kanssa ja gradun parissa. Mikään suurempi ulkoilureissukaan ei ole oikein kiinnostanut, kun sää on niin kamala. Mua ei olisi edes yhtään haitannut mennä töihin viikonloppuna, mutta vuorojakaan ei ollut. Noin. Sainpa valitettua sydämeni kyllyydestä. Sentään olen onnistunut hymyilemään näissä kuvissa. Ehkä hymyn toi tuo viime viikolla KICKS:stä hankittu pinkki huulipuna.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti