keskiviikko 14. toukokuuta 2014

14. CROPPED





Tähän oli hirmu vaikea keksiä haastekuva. Siis cropped, rajattu. Noh, tätä kuvaa on ainakin rajattu :D kuvassa Objectin farkut, jotka olivat -50 %. Maagisen hyvän tuntuiset päällä ja istuvat kivasti. Olin noita Objectin farkkuja ihaillut erään bloggaajan päällä jo kauan aikaa sitten ja nyt sain omat jä vieläpä hyvään hintaan! Tuleva loppu viikko on niin kiireinen, että päivittelen lähinnä instagramin puolelle, mutta yritän saada ainakin nämä haastekuvat tänne blogin puolelle jotenkin.



5 kommenttia:

  1. Täytyis itsekkin löytää hyvin istuvat farkut. ♥ en omista kun yhdet :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun varastossa on nyt kahdet farkut (eli ei kovin suuri varasto) :) toiset vähän tummemmat ja nyt nämä!

      Poista
  2. hyvin istuvia farkkuja on nykyään hirveen hankala löytää ku on niin paljon erilaisia :-( menee aina hermot totaalisesti jos farkut hajoaa (tai on hajomassa niinkuin mulla nyt) ja tuskanhiki nousee ja pitäis miettiä mitkä ostais tilalle! missä päin noita objectin liikkeitä oikeen on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Object avasi liikkeen ainakin Helsinkin Aleksille. Rakastan niiden farkkuja, kävin just yhdet ostamassa.

      Poista
    2. Itse ostin Vilasta nuo mun Objectit :) mä tykkään kans hirveesti näistä farkuista! Niin pehmeää kangasta ja istuvuus täydellinen!

      Poista