perjantai 11. huhtikuuta 2014

THANK GOD IT'S FRIDAY

Kengät: Duff // Farkut: second hand // Neule: H&M // Takki: second hand // Kaulahuivi: H&M

Voi että kuinka mä metsästin tässä eräs viikonloppu farkkuja, kun huomasin, että mulla ei yksiäkään kaapista löydy. Olen nimittäin kaikki epäsopivat laittanut kiertoon. Kun kävin kiertelemässä, niin suurin osa farkuista kaupoissa maksoi minimi 40e, joka kirppareihin tutustuneesta tuntuu ihan hurjalta summalta parista metristä kangasta ja ompelua. Löysin sitten lopulta kirpparilta selvästi vähän käytetyt farkut, jotka oli kuin mulle tehdyt ja ihanan tuntuiset päällä. Hintakin oli kymmenen kertaa edullisempi ;)


Senkin lisäksi, että on perjantai niin mulla on myös ohitse maisteriseminaari joten meikäläinen on aika helpottunut, onnellinen ja liitoksistaan repeävä! Kohta alkaa aineiston analysointi ja kesällä kerään vähän lisää aineistoa, jotta pääsen sitten vähän analysoimaan lisää. Ajattelin jossakin postauksessa tehdä pienen briefin mun Pro-gradu aiheesta, jotta ihmiset saa vähän kuvaa siitä mitä mä oikein tutkin. 

Nämä kuvat on päivältä taannoin kun aurinko paistoi. Mitäs mä tuossa aikaisemmin kirjottelinkaan, että nyt kun joudun istumaan koneella ja kirjoittamaan kirjallisuuskatsausta niin aurinko paistaa ja mistä vetoa, sitten kun mulla on kaikki ohi niin sataa vettä jaaaa mitäs muutakaan kuin vettä sieltä taivaalta on tänään tullut. Onneksi huomiseksi on luvattu aurinkoa ja lämpöä. Se hyvä puoli tällaisessakin kelissä on, että raaskii mennä elokuviin ja sitä siis luvassa tänä iltana ;) 

Kivaa viikonloppua kaikille!




6 kommenttia:

  1. nää sun asukuvat on aina niin ihanan tarkkoja<3 tuntuu, että omat on aina ihan liian rakeisia :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeileppa sellaista kuvanmuokkausohjelmaa kuin pixrl express ( http://pixlr.com/express/ ) :) tosi helppo ja ilmainen, ja sillä saa kivasti lisättyä terävyyttä ja erilaisia suotimia kuviin!

      Poista
  2. Kiva blogi sulla :) käytkö millä kirppareilla yleensä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Seppälän kirpparilla.fi taitaa olla se mun vakkaripaikka. Myös Jyväskylän keskustassa centrum on ihan kiva :)

      Poista
  3. Viikonloppu on todella tarpeen! Ihania kuvia! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    VastaaPoista