maanantai 7. huhtikuuta 2014

SUNDAY AND HAIR TROUBLES



Kengät: Boohoo.com // Farkut: second hand // Laukku: Seppälä  // T-paita: H&M // Bleiseri: second hand  // Kaulakoru: Glitter 


Mulla on tällä hetkellä ihan jäätävä juurikasvu, mutta se ei oikeastaan edes näy. Ilokseni olen nimittäin huomannut, että mun oma tukka onkin hyvin samanvärinen kuin UNIK hairdressingin Saken värjäämät hiukseni. Mun tekisi toisaalta hirveästi mieli mennä taas Saken hiuskäsittelyyn, mutta tuo oman tukan värikin on ihan kiva. Käsittelemätön tukka myös kiiltää enemmän ja tuntuu sileämmältä kuin käsitelty, luonnollisesti. Ehkä voisin kuitenkin kirkastaa latvoja tai jotain? Toisaalta juuri ne mun latvat tarvisi kipeimmin sitä käsittelemättömyyttä, kun tuntuu, että sinne ei mee sitten mitkään ravinteet..



4 kommenttia:

  1. Mun mielestä noi hiukset on aivan ihanat♥ja aivan upea tuo kaulakoru :) oon pitkään kaivannu tuollasta vähä pitemmän mallista korua. Ja ihana ku sulta tulee niin useasti ihania asukuvia ♥ aina kiva käydä kommentoimassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos Emilia! :) sulta saa aina yhtä piristäviä kommentteja!

      Poista
  2. Upeat hiukset, ei kyllä huomaa mitään juurikasvua (itekkin valitin siitä vastikään blogissa) ja aivan huippuihania kuvia sulla täällä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, ihana kuulla että olet sitä mieltä :)

      Poista