tiistai 15. huhtikuuta 2014

MIKSI?



 Pidennykset: luxstyle.com

Miksi olen koukuttunut Ilman johtolankaa -sarjaan?

Miksi en jaksa kirjoittaa espanjan esseetä valmiiksi?

Miksi aloitan usein kutomaan jotain, joka ei ikinä valmistu? (ps. terkkuja siskolle, joka ei vieläkään ole saanut 5 vuotta sitten joululahjaksi luvattuja tumppuja)

Miksi en pessyt eilen lattioita vaikka lupasin niin itselleni ja Jonille?

Miksi mulla on huomenna ihan hirveen kiire aikataulu?! (Kian kanssa salille 9.30 ja lounaalle 11.00, klo. 12.00 kampaaja, klo. 14.00 keskustaan Maijun kanssa, klo. 16 --> kotona pakkailua pääsiäislomaa varten ja klo. 20.00 ripsienlaitto..huuh)

Miksi jäädytetty banaani oli kuin jäätelöä?

Miksi laitan aina pyykit nopeasti kuivumaan, mutta kuivuneina ne saattavat riippua kauankin narulla?

Miksi levitän koulukirjani pitkin sohvia ja pöytiä niin ettei mahdu istumaan, ei syömään?

Miksi mun tukka ei kasva?

Miksi paahdetut siemenet maistuvat paremmilta kuin ei-paahdetut?

Miksi en ole käynyt puntarilla..öö..sataan vuoteen? (en tiedä siis tarkalleen painoani, eikä se mua hirveesti kiinnostakaan)


Miksi kukaan ei tullut meille virpomaan kun kerrankin oltiin varauduttu suklaamunin?

Miksi musta tuntuu koko ajan, että pitäisi tehdä jotain järkevää kouluhommien osalta, mutta ei varsinaisesti ole mitään pakollista tehtävää?

Miksi mulla on varastossa neljä isoa pahvilaatikkoa kirpparikamaa, vaikka olen jo kahdesti puolen vuoden aikan myynyt roinaani kasoittain kirpparilla?

Miksi meillä on yleensäkin pikkutavaraa liikaa?

Miksi mua ahdistaa ajatus, että koulu loppuu jo ensi keväänä?

Miksi en tykkää magnum -jäätelöistä?

Miksi Lidlin MCennedy Cookie dough -jäätelö on parempaa kuin Ben & Jerry's:n oma?

Miksi niin moni haluaa olla kasvissyöjä?

Miksi (miten) joku voi elää ilman lihaa?!

Miksi mun on pakko lukea kirjaa ennen nukkumaan menoa?

Miksi ruoka maistuu aamuisin pahalta?

Miksi en voi keskittyä tenttiinlukuun jos on täysin hiljaista?

Miksi mun vanha läppäri painaa niiiiin paljon?


Miksi aurinko ei voi paistaa aina silloin kun haluaa?

Miksi Bella on rauhoittunut niin paljon viimeisen puolen vuoden aikana?

Miksi nykyään nyrpistän nokkaani kaikille vaateketjujen yli 10 e hintaisille vaatteille? (koska kirpparit)

Miksi katsoin Titanicin ensimmäisen kerran vasta pari viikkoa sitten?

Miksi itkin silmät päästäni sitä katsoessa?

Miksi yleensäkin poraan kaikille vähänkin surullisille leffoille? (voi Hachiko..)

Miksi mulla Jonin mielestä on liikaa kenkiä ja vaatteita?

Miksi olen niin innoissani siitä, että pääsen laivalle torstaina?

Miksi en saa iltaisin enää niin hyvin unta?

Miksi muumit on vaan maailman paras lastenohjelma?

Miksi tykkään katsoa niin paljon rikosdraama sarjoja?


Miksi olen kuvissa aina vasen poski edellä?

Miksi musta ei tule hyviä kuvia suoraa edestäpäin kun katson kameraan?

Miksi Bella ei halua aamuisin ulos? (sen saa usein iltapäivällä raahata  ulos kun se on nukkunut ketarat ojossa jossain peiton alla eikä vieläkään nousisi.. taitaa olla ottanut mallia emännästään)

Miksi Amerikkalaiset ihmiset tuntuu usein vähän yksinkertaisilta? (koska huonot realitysarjat)

Miksi olen niin onnellinen siitä, että Game of thrones -sarjan ilkeä kuningas kuoli myrkytykseen?

Miksi mua ei enää pelota katsoa Walking dead -sarjaa?

Miksi Viidakon tähtösissä on enemmän kumia kuin kumitehtaalla?

Miksi en lakannut kynsiäni viikonloppuna vaikka mun piti?

Miksi mulla on näin paljon kysymyksiä?

Miksi mä en pysty kohta lopettamaan tätä kyselyä?




3 kommenttia:

  1. Heei tällänen haaste siis :) Onko tässä siis tarkotuksena kysellä vähänniikuin itseltä Miksi-kysymyksiä, kuinka monta niitä täytyy olla vai saako lista jatkua vaikka loputtomiin ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep esitetään itselle miksi-kysymyksiä, kaikkea mitä mieleen juolahtaa ja niin paljon voi keksiä kun mielikuvitusta riittää :)

      Poista
  2. voii vitsit, tää oli oikein kiva <3

    VastaaPoista