sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

IT'S RAINY DAY






Oon jotenkin aika huumaantunut tähän tunteeseen, ettei tarvitse  ihan koko ajan vääntää kouluhommia. Mulla on toisaalta myös hieman saamaton olo sen vuoksi.. Alkuviikon olenkin päättänyt aloittaa reippaasti siivoamalla meidän koko asunnon kiiltelevän puhtaaksi vaikkapa sitten tulevan pääsiäisen kunniaksi. Enköhän mä sen jälkeen taas tunne olleeni aikaansaava! Torstaina meitä lähtee aika lössi laivalle ja päästään muutenkin viikonlopuksi koti-kotiin! Mulla ei ole koko viikolla mitään luentoja, kun on pääsiäisloma viikko, mutta J:llä on kuitenkin vielä torstaina tentti, jota ennen ei voida lähteä.

Nyt pidemmittä höpinöittä telkkarin ääreen. Olen jotenkin vielä tähän hetkeen asti onnistunut välttämään "Pieni suklaapuoti" -elokuvan, mutta nyt korjaan tämänkin erheen.



2 kommenttia: