lauantai 29. maaliskuuta 2014

I CAN'T GET ENOUGH OF THE SUN



Bella nautiskelee auringosta!


Eilen käytiin viettämässä saunailtaa kaverin luona. Tultiin ajoissa kotiin nukkumaan ja tänään ollaankin keretty sitten puuhaileen jo kaiken näköistä. Käytiin äskön kävelemässä ulkona ja siellä on niin lämmin ja aivan maagisen ihana auringon paiste! Minä olen ehdottomasti niitä ihmisiä, joiden mieliala vaihtelee pitkälti sään mukaan, joten viime päivinä olenkin ollut entistäkin iloisempi ja kaikki "must do" hommatkin tuntuu mukavilta. Bellakin posetti mun kanssa kuvissa ihan tyytyväisenä ja nautti auringosta. Bellan lempipaikka on parvekkeen pehmustetulla penkillä, jossa se auringossa sitten köllöttelee. Kun eilen syötiin myöhäistä aamupalaa parvekkeella +25 asteessa, tuntui, että melkein olisi jo voinut ruskettua. Että voi sitten tuo taivaalla möllöttävä valoilmiö ollakin uskomaton!


PS. Illalla mennään porukalla katsomaan The Avengers jee!

-Anni

2 kommenttia:

  1. Se on kyllä jännä miten ilma vaikuttaa mielialaan! Kuulun siis kans näihin ihmisiin :) keväällä ja kesällä engeriaa kaikkeen on paljon enemmän kuin syksyllä ja talvella. Ihanaa, että kokoajan ilmat lämpenee <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan totta :) mä oon kyllä yrittänyt nyt nauttia auringosta kun sitä riittää. Nyt tuli kyllä jo paljon kylmemmät kelit kuin vkonloppuna, mutta aurinko silti paistaa :)

      Poista