maanantai 10. helmikuuta 2014

Ylipolvensaappaat

Muistan kun ylipolvensaappaat oli kovasti muodissa. En kuitenkaan itse hankkinut kyseisiä kenkiä, vaikka ne musta kivalta näyttivätkin. Nyt niitä on näkynyt taas ja päätin hankkia itsellenikin sellaiset. Mulla on kuitenkin niin hoikat sääret, että mitkään ylipolvensaappaat (tai saappaat yleensäkään) ei näytä mun päällä kovin kivalta, kun kengän varsi ei tule täyteen, jos tiedätte mitä tarkoitan :D nyt kuitenkin löysin boohoo.com:sta itselleni ihanat saappaat, joissa on sivuille sellainen stretsi, jotta varsi voi olla tarpeeksi tiukka koska se muokkaantuu jokaisen jalkaan stretsikankaan avulla. Kiva idea. Noi on myös älyttömän lämpimät! 


Saappaat on kokoa 37, joka on mun normaali kengän koko. Vähän arvelutti, pitäisikö tilata kokoa 38, mutta hyvä, että tilasin omalla normikoolla.

Saappaat täältä.

-Anni

2 kommenttia:

  1. Moi.
    Sopiiko tuommoiset saappaat miespuoliselle? Haluaisin rikkoa rajoja pukeutumisessa ja ostaa tuollaiset, mutta teenkö itsestäni aivan pellen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Mulle tulee miesten pitkistä saappaista heti mieleen talvisota (http://urly.fi/ktU) ja vintage (http://urly.fi/ktY). Ylipolvensaappaita en miehillä kyllä ole ikinä nähnyt, eli aika extremeä on :) en toisaalta ole edes polveen asti tulevia saappaita kadunmiehillä nähnyt, eli se idea voisi olla helpommin ja tyylikkäämmin toteutettavissa ja niitä ei todellakaan jokaisella miehellä ole :) esim. nämä on mun mielestä sellaiset uniikit, mutta silti tyylikkäät saappaat: http://urly.fi/ku0. Eli miksei, mutta ehkä korkeintaan polveen asti tulevat saappaat, on mun mielipide :) mä luulen että miehille ei edes löydy ylipolvensaappaita ja naisten saappaat eivät miehille istu mitenkään, tai ainakaan niin että näyttäisivät vielä miehekkäiltä! :)

      Poista