sunnuntai 16. helmikuuta 2014

16.2

Kohta takana kiva viikonloppu. Perjantaina opiskelut päättyi jo kahdeltatoista ja päästiin viemään kirpparille.fi mun kamaa viikoksi (pöytä 163). Pyörittiin siinä sitten vähän kaupoilla ja tultiin kotiin syömään ja valmistautumaan iltaan. Meillä oli nimittäin ysätävnpäivä"kutsut". Pojilla oli puvut päällä ja tytöillä mekot. Tarjolla oli viiniä, juustoja ja muuta suolaista eli aikas fiini ilta oli kaikin puolin :P Lähdettiin sitten vielä myöhemmin käymään Jyväskylän yössä. Lauantaina käytiin katsomassa World icecross downhill mm-kisoja Laajavuoressa. Tänään ollaan siivoiltu ja rentoiltu (ainakin minä). Huomenna sitten alkaa taas arki ja kuntoilu :)

Kuinka isot korvat voi koiralla olla? Mulla on jäänyt korvayökön latinankielinen nimi (Plecotus auritus) todella hyvin mieleen ihan Bellan ansiosta.. Korvilla ainakin riittää kokoa. Bella muistuttaa siis jo hedelmälepakkoa ja korvayökköä, onkohan tuossa koirassa vähän lepakkoa?
Perjantain kouluasu
Ystävänpäiväkutsut
-Anni

2 kommenttia:

  1. Oon jo jonku aikaa seuraillu tätä sun blogia ja on hirmukivaa välillä lukea toistenkin opiskelijoiden arjesta! Tykkään sun tyylistä ja kaikki blogin kuvat on aina tosi miellyttäviä (:

    Laitoin sulle haastetta mun blogiin, tee ihmeessä jos aikaa on!
    http://heidimariajulia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon piristävistä sanoistasi :) tartun haasteeseen heti kun minulla on tarpeeksi aikaa!!

      Poista