maanantai 9. joulukuuta 2013

Väriä elämään

Otsikko ei mitenkään liity liv:n mainoslauseeseen vaan mun uuteen takkiin, jota oli enää yksi kappale mun kokoa jäljellä Mick's:ssä hintaan 29,90e. Takissa on ihanan lämmin vuori ja korkeat kaulukset eli kylmä ei pitäisi tulla kovillakaan pakkasilla. Mun tulee mieleen tuosta takista vähän joku vuorikiipeily leffa, jossa kaikilla on oranssit tai keltaiset takit, jotta sitten erottuvat sieltä lumen seasta. Mukavaa vaihtelua mun beigenruskealle, samantyyliselle takille. Kuvissa takki näyttää jopa vähän oranssihtavalta, mutta luonnossa se on enemmän kirkkaan keltainen. Keltaiseen takkiin yhdistin mustia asusteita, jotka mun mielestä aika kivasti korostavat keltaista väriä entisestään. I just love<3
Tässä vielä pari kuvaa illalta uudella Canonin 50mm F/1.8 linssillä. Ihan hyviä kuvia tuli niinkin pimeässä ja tuo rantatie on kyllä hyvin valaistukin :)
Joku oli tehnyt lumienkelin ja pari lumiukkoa kerrostalon takapihalle. Kyllä sitä lunta on ihan kivasti ja toivottavasti ei sula poiskaan enää ennen joulua nyt ainakaan :)
-Anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti