perjantai 6. joulukuuta 2013

I can see again!

Sain vihdoin uudet lasit. Puolisokea kun olen ilman niitä. Tai ainakaan en tunnista mulle heiluttelevia ihmisiä ylipistolla. Moikkailen kyllä aina takaisin, en vain ole edes varma heilutteleeko ihmiset juuri mulle vai ruokajonossa mun vieressä seisovalle. Joka tapuksessa nyt on paljon mukavampi kun ei tarvitse arvailla ihmisten henkilöllisyyttä ja ihan kiva myös autolla ajamisen kannalta. Kokonaisuutena erotan ajomaiseman ilman laseja ihan loistavasti, mutta mun silmät on sen verran erikoiset, että syvyysnäkö ja objektien etäisyyksien arvioiminen ei pelaa ihan niin kuin normaalinäköisellä. Mulla oli kyllä aiemminkin lasit, mutta ne oli niin kapeat ja rajoitti näkökenttää niin etten niitä koskaan oppinut käyttämään. Nää on kuitenkin kuin mulle tehdyt lasit ja mukavan isot, joten kehyksetkään ei rajoita näkyvyyttä juuri yhtään.
Hyvää itsenäisyyspäivää!

-Anni

3 kommenttia:

  1. Voi että, nuo lasit sopii sulle kyllä niin hyvin.:)

    VastaaPoista
  2. Tosi hyvännäköiset lasit! Ja ihana asu, tykkään :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat lasit! <3 Mäkin haluisin jotkut ton tyyliset niiden ikivanhojen sihteerilasien tilalle :-DD

    VastaaPoista