torstai 15. elokuuta 2013

Päivä kuvina

No heei! Enpäs ole hetkeen tehnyt päivä kuvina -postausta, joten nyt oli sille hyvä aika. En käsitä, miten jotkut saavat tiivistettyä niin hyvin tällaisen postauksen kun mulla olisi miljoona kuvaa laitettavana. Noo, oon yrittänyt karsia kuvia aikas paljon joten eiköhän tästä ihan ok pläjäys tule. Ja hypätäänpäs eilisen päivän meininkeihin!

Heräilin puoli kymmenen aikaan ja lueskelin kännykällä blogeja.
Ulkona näytti muutenkin tältä, joten teki mieli vaan vetää peitto pään yli ja nukkua seuraavaan päivään..
Keittiössä Bella jo rapsuttelikin ruokakippoa, joten täytin kipon nappuloilla ja vaihdoin tytölle puhtaan veden.
Kello näytti näin siinä vaiheessa kun olin saanut läppärin päälle ja ruvennut lueskelemaan tenttiin.
Sitten kuului ovelta raaputus joka merkitsi, että ulos pitäisi päästä. Mentiin siis ulos...
 ..ja tultiin ulkoa. Siellä siis todellakin satoi..
 Aamupalaksi tein puuroa ja vetäisin nektariinin kitusiini. Oon ihan onnessani ku pystyn syömään niitä taas! Jokunen vuosi sitten rupesi suuta kutittamaan allergian takia..
Lueskelin maanantain tenttiin aina sinne kahteentoista asti, jonka jälkeen menin suihkuun..
..pesin hampaat... (ihan ku mun toinen kulmakarva olis hävinny jonnee)
.. laitoin tukan ja meikkailin jaaaa valmis!
Whatsappasin Monican kanssa.. oltiin sovittu nimittäin treffit keskustaan kahdeksi!
Bellalle heipat..
ja cityyn!
Käytiin Coffee housessa
Ja H&M:ssä.. uups
Tulin kotiin ja tein vähän taloushommia..
Välipalaa (ja nektariinia taas) eli Jonin tekemiä sämpylöitä kera päällysteiden! On mulla ihuna miäs<3 sitten lueskelin taas vähän tenttiin..
Bellan lempi spottauspaikka (ostakaa/ottakaa pliis joku toi meidän musta nahka sohva täältä poiiis!!)
Joni tuli salilta ja alettiin tehdä ruokaa (soin itselleni lepopäivän saleiluista kun maanantai ja tiistai salien jälkeen pohkeet ja peba oli sen verran jumissa + tänään kävin zumbassa ja huomenna vielä viikon vikat salit, eli ehkä siinä on ihan tarpeeks liikuntoja yhteen viikkoon)
Jälkkäreiksi tein meille tällaista. Katsottiin Bad teacher -leffa, joka oli kyllä tosi hyvä! Sai ainakin nauraa :)
Jaaa wordamentia vielä sängyssä ennen nukkumaan menoa, kunnon aivojumppaa! (mun oma enkka on muuten 582 pistettä! Wuhuu)
Ja sellainen oli minun päivä.. Ja kuvia on silti ihan liikaa :D koittakaa kestää.

-Anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti