maanantai 10. kesäkuuta 2013

Juhlatunnelmissa

Joo tiedän, noin viikko sitten oli YO-juhlat, mutta saanhan mä silti tehdä siitä yli viikon myöhässä postauksen? Saan. Lauantaina piti sataa vettä, mutta niinkuin kuvista näkyy, meteorologit olivat tällä kertaa aivan hakoteillä. Olihan se tietysti kiva näin. Kiva oli päästä pitkästä aikaa juhliin ihan jo niiden ihanien herkkujenkin takia (hyi minua). Kyllä sitä sitten aika täysi olo olikin sen jäljeen kun oli ensin yhdessä paikassa vetäissyt kakkupöydästä ties mitä ja sitten toisessa paikassa ihanaa ruokaa ja vielä sielläkin kakkupöytää tuli tyhjennettyä. Oi voi. Tänä kesänä on vielä parit häät tiedossa, jee! 
Musta tuntuu, että omista YO-juhlista on ikuisuus. Ja mitäs mitäs, onhan siitä jo neljä vuotta, pieni ikuisuus mulle siis. Sitten kun miettii sitä aikaa kun oli 15 ja Jonin kanssa alettiin seurustelemaan niin siitähän on jo kahdeksan vuotta! En mä vieläkään tunne itseeni kyllä yli parikymmentä vuotiaaksi ainakaan, mutta kun vuosia vaan tulee lisää vaikka mä voisin hyvin olla tasan 20. Aina, kiitos. Ei mitään ikäkriisiä sentään ole, ei oikein voi olla näin nuorena, mutta kyllä se oma ikä silti välillä hämmästyttää, varsinkin kun tapaa itseään 6 vuotta nuorempia ihmisiä, jotka nekin ovat jo niin kypsiä (ainakin ne minun tapaamani). Minä olen varmaankin sitten jo hieman ylikypsä.

-Anni

2 kommenttia: