lauantai 19. tammikuuta 2013

Otsatukka

Kaikista neuvoista huolimatta kävin Annin kotiparturissa ja leikkasin itselleni otsatukan. Mulla on niin korkea otsa, että on kiva kun otsalla on vähän hiuksia ja saahan ne pinnillä pois otsalta jos siltä tuntuu. Sellanen kokopitkä tukka ei vaan sovi mulle.
Leikkasin otsiksen vähän kerroksittaiseksi ja rikotuksi, ettei ole liian tönkkö. Halusin kuitenkin aika vahvan otsatukan kun semmoset pari haituvaa otsalla on vähä hassun näköset, ainakin mulla.
Valmis, kera suun mutristelujen!

Eipä sen kummempaa tällä kertaa. Joni sanoi, ettei tykkää mun otsiksesta (miehet), mutta mä tykkään ja se on tässä tapauksessa tärkeintä! :) kohta lähdetään Bellan kanssa jäälle ja sehän vasta on Bellasta kivaa kun saa juosta vapaana! Kivaa viikonloppua!

-Anni

2 kommenttia:

  1. heeei miten teet otsiksen siillee niinku paksusti ettei nii tosisssaa jää vaa paria haituvaa otsalle ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli ensinnäkin otin hiuksia takaa tarpeeksi,mulla otsatukka lähtee siis jo melkein puolesta päästä :) näin ei kuitenkaan kaikilla, koska mulla on korkea otsa ja tukka kasvaa aika takana, eli kannattaa vaan ottaa tarpeeksi hiuksia. Sitten leikkasin otsatukkaa pikkuhiljaa lyhyemmäksi, kunnes se oli lähen sopivan mittainen. Leikkasin hiuksenpäitä lopulta lyhyemmäksi saksilla siten, etten leikannut perinteiseen malliin saksilla enää sivuttain (http://urly.fi/5Lf , hassu kuva mutta havainnollistava :D )vaan sillain sakset pystysuorassa ylöspäin (en valitettavasti löytänyt kuvaa). En ohentanut otsatukkaa muuten ollenkaan. Siten saa rikotun lookin ja otsatukka laskeutuu hyvin, eikä tönkösti, mutta tukka ei kuitenkaan ohene.

      Toivottavasti tästä oli apua! :)

      Poista