perjantai 25. tammikuuta 2013

Eau de toilette


Tällä hetkellä mun lemppari hajuvesi on Christina Aguileran Royal Desire. Sellainen aika hento, hienostunut tuoksu, eikä ollenkaan liian makea. Makeat hajuvedet on ihan äklöjä, yök. Seuraavaksi ajattelin ostaa:

                       Orange Woman


Suihkasin kerran Sokoksella tuota tuoksua itseeni näytepurkista. Kotona sitten tuoksuttelin ja totesin, että siinä on mun seuraava tuoksu. Sellainen tarpeeksi vahva, muttei tiedättekö sellanen miltä jotkut iäkkäämmät tädit tuoksahtaa tai oikeastaan lemahtaa ohi mennessään. Tuo Orange woman on sellanen hedelmäinen ja raikas mun mielestä, eikä liian makea kuitenkaan.

Mä olen tosiaan niitä tyyppejä, jotka vaihtaa hajuvettä aina vanhan kuluttua loppuun. Yleensä siinä käy niin, että vanhojen hajuvesien tuoksu alkaa äklöttään sitten myöhemmin niiden käytön jälkeen, ei toki aina vaan saman hajuveden voin toki ostaa uudelleenkin jos nenä niin sanoo. En kuitenkaan ole tietylle tuoksulle uskollinen vaan vaihtelu on mun valinta. Eihän sitä kuitenkaan tiedä, jos vaikka joskus löydänkin tuoksun, jota en vaihda!

-Anni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti